ZehraS 2numarayi benimkiside bi paket kullandi sonra direk 3e gecti. normalde 3 numara 6kg itibaren yaziyordu ama 5kilo iken kullanmaya basladim bendede bacaklarini cok kesiyordu cünkü ve arkadan tasiriyordu. pek üstündeki yazilan kiloya aldanmamak lazim.