a05 Kızlar merhaba 2 ay önce 1 doz tetanoz aşısı oldum aranızdan 2. Dozu olan var mı yoksa tek doz yeterli mi?
Yazmelegi_ a05 ilk gebelikte genelde 2 öneriyolar ben 2 doz olmuştum. Şimdi ikinci gebelik tek doz oldum
Noyimommy a05 şöyle son üç yılda (önceden 5 yıldı sanırım ) tetanoz aşınız yoksa yapılmasını öneriyolar benim yakın zamanda olduğu için ilk dozunu yaptırdım tdap olanı sade tetanozu yaptırmadım ikinci dozu kadın doğum doktorunuza danışın ona göre karar verin
Es07 26 haftada ilk doz yapıldı 2.doz olmak istemiyorum Sağlık ocağı doktorum olmazsın sorun olmaz dedi Kadın doğumcumla konuşacağım Bende henüz
Snmsu a05 20. Haftada tek doz oldum 2. Dozu olmak istemedim ilk doğumum olacağı için sezeryan durumu söz konusu olur mu olmaz mı bilemedim
Snmsu niiiii Aşı takviminiz incelenip gerek görülmemiş olabilir gebelikte en az 1 doz öneriliyor zaten