Fatma4747 Kızlar Doğum temizliğine başlıcam kimse yardım etmiyor bıktım bu hayattan annem yaşlı ablam hamile diğeri 3 çocuğu var hele kaynanam gül aşağıda gelip elini asla bişeye katmaz hıçkırarak ağlamak istıyorum bıktım yeminle bide erken Doğum riskim ayağa kalkıyorum belim kopuyor 34 haftalık oldum
Mrvaydn18 Fatma4747 valla benim de yardım edecek kimsem yok canlarım ve dolap içerim kirli ama yapamam yani kendimi zor taşıyorum asla da dert etmiyorum çünkü canımdan kıymetli mi. Doğumdan sonra temizliğini yavas yavas yaparım
Myhoney Fatma4747 kadın tutarsın cam kapı koltuk siler,halılarını önceden yukamaya verirsin,dolap içlerine girmiorsa hergün bi dolap yapsan tamam işte.onlar yardım etmek zorunda değilki,sen kendşn cok rahat halledebilirsin bnce
Fatma4747 BaharSefvan canım tutmak istıyorım onlarda herşeyi yapmıyor dolap içi falan elemıyor o yüzden tutmuyorum
Bucuruk85 BaharSefvan bir kadın tutmakda 150 liradan aşağı almıyor bizim herifler o parayı verse bizde yaptırsak 🥺
Selvis Fatma4747 dolap içini de yapıyorlar canım ama o zaman ya ili kişi geliyorlar ya da ertesi gün öğle ye kadar daha geliyor. Maddiyatın el veriyorsa hiç uğraşma bebeğine yazık. 1 buçuk gün gelir temizlikçi rahat edersin
Seda54 Fatma4747 yok canımm söylersen yapıyorlar ben hamile kaldığımdan beri alıyorum mutfak dolaplarımın içini felan hep siliyorlar canım biraz fazla para verirsin olsun o kadar da kimseye minnet etme canım canını sıktığına da değmez yani
petitehatunn Fatma4747 parası ona göre değişiyor canım sen neler yapılacağını önceden söyle ona göre parasını söylesin kendini çok yorma istersen sabahtan akşama kadar yapar. istersen iki gün gelir sabahtan öğleye kadar.
DlstM Doğum temizliği nasıl oluyo bide 😂😂😂😂🙈norml temizlik değilmi dip buck işte hangi dolpların içini yemizletcn ki 😂 norml rutin temizlik oluyo demi
Fatma4747 DlstM dolapların içi koltukların altı halılar kaldırılacak banyonun fayansları mutfağin fayansları hangisini sayım 🤣🤣
Fatma4747 Mrvaydn18 canım bizim burda çok akraba geliyor bide kızım var halılarım mahvoldu kaldırılacak
Bucuruk85 Mrvaydn18 kızlar doğumdan sonra daha zor olur çocuğamı bakcaz uykusuzlık ve yorgunluğumuzla mı baş edecez yoksa temizlikmi
DlstM Fatma4747 off off😂😂😂😂🤣koltuklar vs çekilmei tm norml dip buck temizlik ama elbise dolabı vs de düzeltilmesi gerek dmi 😂😂🙈
Fatmaklc66 Fatma4747 canım nerde oturuyorsun bende 5 aylık hamıleyım ama dedıklerınnın hepsını hafta gelmeden ben kendım yapıyorum yardım ederdım sana yakın olsam
Fatma4747 Myhoney ayağa kalkıyorum belim kopacak gibi oluyor zaten bu zamana kadar asla kimseden yardım beklemedim öyle bir İnsan değilim gerçekten artık yapamaıyorum
DlstM Myhoney aynn camlar vs için lazm halılar bn süpürge tutmaya çkşyrm iki günde bir en az ama halı vs giç gerdktşriyo zorlamıyrm yapmıyorm yani parkeleri vs süpüryrm okr 😂😂🙈
Fatmaa123 Myhoney bencede bende her işimi kendim yapıorum ne kadar belim agrısada dinlene dinlene yapıyorum tırnagın varsa başını kaşı diye boşa demiolar
Mrvaydn18 Fatma4747 valla gelen de evime bakmasın hem senin bir de bir tane daha çocuğun varmış boşver milleti. Halıları da ver yıkamaya bak Allah korusun bir de erken doğum riskin varmış hiç canını yorma derim.
Bucuruk85 Fatma4747 biz mersinde yaşıyoruz nisanda halıları kaldırım diyorum eşim diyoki erken doğumdan sonra ben nasıl amliaytlı iş yapim hem çocuk tozun toprağın içindemi kalsın
Bucuruk85 Fatma4747 bende 33 haftalığım günlük temlizği bile zor yapıyorum ağlıyorum resmen belimmkopuo bacağım gitmio sanki kasığıma kramp girio dua ediyorum Allahım güç ver diye