Selam kızlar bugün önceki hafta kanamamdan ötürü bir kontrole gitmek istedim 11+1 günlüğüm bebeğin eşinin aşağıda olduğunu dikkat etmemi vb. Önerilerde bulundu. 2 gebeliğim daha oldu ama hiç karşılaşmadım böyle bir durumda başına gelen var mı düzeliyor mu? Nette rahim büyüdükçe yukarı çıktığını söyleyenler var bu durumu yaşayan varsa süreci nasıl ilerledi, düzeldi mi paylaşırsa sevinirim🌱