beybiileanesi Sat a göre 4hafta 6 gün olarak görülüyor. Bugün kan verdim değer 354.62 çıkmış düşük mü
rvsss beybiileanesi yüksek bence ben 260lı bi şeyle öğrenmiştim yine erken öğrenmiştim sizin gibi 4 haftalıkken
Melike3506 beybiileanesi betayla hafta arasında bir bağlantı yok herkesin değeri farklı olabilir önemli olan 48 saatte bir en az %60 artmış olması gerek 48 saatte bir aynı yerde kan vermeye devam edin
beybiileanesi mutlubalik öyle mi. Sonra mı yükseldi birden. Ben bı korktum ne bilim birde kırmızı olarak görülmüş e nabızda sonuç. Üç gün sonra gidicem tekrar doktora gidene kadar düşünür dururdum
sinemysbaby mutlubalik merhaba bende 4 haftalikken 260 ile öğrendim. Şu an kaç hastalıksınız nasıl ilerliyor. İkiz gebelik mi? Yüksek değil mi bubdwper normale göre
beybiileanesi rvsss herkesin değişiyor demekki çevremde hamile olanların baya yüksek çıkmış değerler 4 hafliklarinda bile ondan acaba mi dedim bilemedim teşekkür ederim
mutlubalik beybiileanesi tekrar yükseldi mi gitmedim geçen hafta salı günü doktora gittim keseyi gördük bu hafta da kalp atışı için gidicez İnşallah
rvsss beybiileanesi rica ederim bende çok stres yapmıştım benimki de bana çok düşük gelmişti ama 2 gün arayla tekrar kan almıstı doktor yükselme 2 katı olunca sağlıklı gebelik demekki demişti öyle rahatlamıştım😅
beybiileanesi mutlubalik Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin. Benim kese dahi görülmedi cuma günü bakalım ne dicekler inşallah tekrar ultrasonda da bakarlar
minecikk beybiileanesi benimde 4+4 te 707 çıkmıştı biri 4+5 te 3 bin yazmıştı sanırım kişiden kişiye değişiyor önemli olan düzenli artış
tupbeybi sedef_mine normal o zaman :) baya fa yüksek ama ultrasona gittin mi ikiz olabilir gibi geldi 🥶
minecikk sedef_mine aramızda iki gün var benimde son adet 8 Kasımda başlamıştı pazar günü acilden beta baktırdım 3819 çıkmıştı 5+1 sanırım daha ultrasona girmedim
mutlubalik sinemysbaby yarın tam 7 haftalık oluyorum. Bilmiyorum yani tek kese görünmüştü. İkiz olma ihtimalini düşünmüyorum 🤭.