Rabiaizgi Can anneler bi yardim etseniz, simdi son 15 dk dir Belime bi agri girdi 7 dk birde kassiklarimda kasilma gibi agri oluyor 60 saniyelik, dogum sancilari böyle mi basliyor? 38+1 olduk. Belimdeki agri azalmiyor sadece kasilma geldiginde kassigima vuruyor vede sanki basimdan assa sicak su dökuluyor gibi oluyor 🤷🏼♀️
Bebebebe Rabiaizgi canım ben 39 oldum iki haftadır öyleyim. Ne açıklık var ne de nst de sancım gözküyo. Ama dün gece mesela sabaha kadar kasıldım. Her gün adet snacısı gibi sancı çekiyorum.
Kbrasuer Rabiaizgi 5 dk bir düşmesi lazımmıs sancı kasıgına vuruyorsa dogum sancısı olabilir ara ara giriyo sancı gidiyormus duydum o canım🙏 doktorunu arayıp sor bence rabbim kurtarsın bi avazda insallah sağ salim 🙏🤗
Myhoney Rabiaizgi 7 dk da bi fazla ama açılma falan varsa bence bi görünün dr a.bazen su gelmeden,kanama olmadanda doğum olabiliyormuş
Kbrasuer Suyun geldimi veya kanama canım geçen bendede aynısı oldu yalamcı dpguö sancısıydı 4 saat çektim ben
Rabiaizgi Kbrasuer yok ne suyum nede nisan gelmedi, Allah yardimcimiz olsun bi dogursaydim allahin izniyle 😅
Rabiaizgi Kbrasuer saol Allah razi olsun cumlemizi insallah. Baktim gecmedi ararim doktorumu cok saol ♥️
Rabiaizgi Myhoney biraz dindi gibi agrilari yalanci sanciydi heralde, ama belim deli agri duruyor dogum basladiginda acaba beldeki sancilarda mi gelip gidiyor yoksa o hep kaliyor mu ki ? Ilk dogumum olucak insan meral ediyor nasil olucak diye 😢
Myhoney Rabiaizgi bende henuz doğurmadım,az kaldı.ama kasılmanın tehlikeli oldugunu 26. Haftada öğrendim.ama bel agırmaya devam edermi hep bilmiyorum acıkcası