Aleynadiyorki Kızlar hamileliğinizde omega üçü ayrı olarak mı alıyorsunuz yoksa multivitamin içinde mi alıyorsunuz çok faydalıymış gebelikte ve emzirme döneminde benim multivitamin içinde var ama ayrı alsam mı diye düşünüyorum
mavi123_ Aleynadiyorki ben ayrı alıyorum Multi vitamin kullanmıyorum magnezyum OMEGA demir kullanıyorum
ru_a6 Ben hem multivitamin hem omega kullanıyordum doktorum multivitamini kes içerikleri aynı olduğu için sana kilo yapar bebeğe etki etmez demişti suan sadece omegadan devam ediyorum
Aleynadiyorki ru_a6 hmm ben bir eczacıma danışayım kullandığım multivitamin de ki omega yeterliyse ek olarak kullanmayayım teşekkürler