-Cennetkusuannesi- Kızlar yarın opu olcam da birşey sormak istiyorum aynı ameliyata girer gibi çıplak mı olunuyor yoksa muayenedeki gibi üstünde kıyafet oluyor mu
ghostty -Cennetkusuannesi- üstünüzde ameliyat elbisesi oluyor. İçinizde kıyafet, metal eşya falan olmaması gerekiyor. Ama transferde sütyen vs çıkartmana gerek yok demişlerdi. Diğerinde anestezi olduğu için dikkat ediyorlar.
Nisanmomy -Cennetkusuannesi- hakkınızda hayırlısı olsun Rabbim gönlünüze göre versin. Kıyafetlerinizi çıkartıp ameliyat önlüğü giyiyorsunuz. Çok kısa süren bir işlem 🌸
mom28_ -Cennetkusuannesi- full çıplak ve takı olmayacak parfüm oje vs yasak duşunuzu alın gelin diyolar
buse76 -Cennetkusuannesi- hem opu da hem transferde hiç bir şey olmadı üstümde öyle söylediler önlük giydim sadece kıyafetle girilmiyor yani işlem odasına
-Cennetkusuannesi- mom28_ evet duşu illa sabahtan mı almam gerek acaba çok erkenden gidicez akşam alayım diye düşüşmüştüm
eni67 Hakkınızda hayırlısı olsun bize hayırlı haberler verin inşallah normal ameliyata girer gibi oluyorsunuz ameliyat önlüğü falan inşallah sağlıklı yumoşlarınız olsun güzel embriyo larınız olsun bizleri de haberdar edin bilgilendirin