Kızlar bugün 5+6 haftalık oldum. Doktor kontrole çağırmıştı bugün kalp atışına bakarız dedi. Gittik kalp atışını duyduk 4-5 saniye duyabildim sadece. Doktorum dedi ki “bebek küçük olduğu için çok uzun süre dinletmek istemedim önümüzdeki hafta daha uzun dinletirim daha güçlü duyarız” dedi. 4-5 saniye de olsa o “güp-güp-güp” sesini duymak beni benden aldı. Ultrason görüntüsünü göstericem. Doktor bana bebeğin çok küçük olduğunu söyledi. Umutsuzca baktı yüzüme. Zaten 5+6 haftalık yani ne kadar olması gerekiyordu ki? Ultrason fotoğrafını eklicem buraya. İçim çok rahatsız nolur varsa aranızda böyle birşey yaşayan beni bi aydınlatsın
