Bebegimherseyimm 52 gün oldu doğum yapalı doğumdan sonra20 güne yakın kanama sürmüştü. Şimdi kırkım çıktı bebeğim 52 günlük ve yine leke ve kanama geliyor adet mi oluyor etrafından hep aylar sonra adet olunduğunu duyuyordum şimdi bu nedir anlamadım kırk çıkınca hemen adet olunabiliyormu
ZehraS Bebegimherseyimm oluyo cnm benim ablam aralikda dogum yapdi ocakda direk adet gordu .senin dediyin gibi lekelenme az az
Merver Bebegimherseyimm sonraki ay anlarsın canm bnde sezeryqn dan 4 ay sonra adet oldm feci kanamam oldu hasta bezi kullandım o derece benmde ilk doğumdan sınra 20 gün kanama oldu gecti tekrwr leke ler oldu ama adet değişdi 4 ay sonra adet oldm