Krca Kalp çarpıntısı yaşamaktayım 12 . Haftadayım ve en başından itibaren oluyor bi kat dahi çıkamıyorum aynı zamanda tsh yüksek .hipertiroid ilacı kullanıyorum aynı zmanda...sizde de oluyormu aşırı çarpıntı?