Benim gebelikden öncede tansiyonum yüksekdi başka ilaç kullanıyordum hamile olunca alfamed ile değiştirdi ilk başda günde 2 yaptı düşmedi sonra günde 3e çıkardı düşürmedi şimdi ise günde 4 tane içiyorum öyleyken bile bazen yüksek çıkıyor.sıfır tuz diyor ama her zamanda uyulmuyor işin başı stressss yapmıycaksın kafana herşeyi takmıycaksın.Ben ne zaman doktor görsem tansiyonum 16 çıkar mesala🤣