jzjflfldk ebruaksoy35 kaç tane test aldım hepsi aynı çıktı erken gebelik diyor bazıları , bazıları ise yok erken daha olmaz yıl başından sonra gidicem kan vermeye varsa vardır yoksa yoktur
Busranur_mnts jzjflfldk görümceme de aynısı oldu bir adeti geçti test yaptı kan verdi çıkmadı 2. Ayki adet dönemi geldiğinde anca kanda çıktı kan ver bakalım ne çıkacak
minic jzjflfldk gidip kan verseniz iyi olur hamileliğin ilk 3 haftası testte çıkmıyor ama kanda belli oluyor direkt benim de böyleydi ertesi günü gidip kan verdim 4 haftalık hamileydim