kızlar şu an 27 hafta içerisindeyim. haftaya cuma 28 hafta içerisindeyken doktor kontrolüm. bu hafta da sanırım kan uyuşmazlığına bakılacak. benim de eşimin de kan gurupları rh+. yine de kan uyuşmazlığı için kan vermem gerekecek mi ya da yine de kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerekecek mi ? bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?