Blueeberryy aşkım benim ilk gebeliğim boş gebelikti baya 9-10 haftaya kadar beklemiştim benim hiç kendiliğinden atmaya niyeti yoktu vücudumun biraz yapısal bişey sanırım hatta diğer gebeliğimde kalpleri durduğunda onda da hiç bi kanama belirti yaşamamıştım, ben kürtaj oldum ama bence ilaçla düşürülcekse düşürülsün belki biraz sancı yapar ama rahatlarsın, kürtaj sonuçta rahimi inceltiyor