Kızlar selam ben geçen hafta erken doğum belirtileri yüzünden 4 gün hastanede yattım 33+4 ken 34 haftalık çıktık ama eve gelince benim göğüslerim çok dolduğunu farkettim süt dolmuş taş gibi şuan doğumu ilaçlarla erteledik henüz ne zaman doğacak belli değil ne yapmam gerekiyor acaba sağmam mı gerekiyor yoksa kalmasımı lazım bilen biri varsa yorumları bekliyorum