nidosh şuanki doğum korkusu olduğu için acı kafanızda büyüyor olabilir ama o gün bu acının ödülü mükemmel olduğu için insan katlanacaktır. Ona bir şey olacak korkusuyla önemseyeceğimizi sanmam :)
Aynı korku bende de var geçen bir seminerde böyle anlattılar çok rahatlamıştım