Kahvedelisi 45 cm 2300 gr sizce iyi mi ya suyu yeterli dedi plesenta da yaşlanma var diye 37 hafta da suni sancıyla alırız dediler sizce gelişimi iyi mi ya
Nisanmomy Kahvedelisi bebekler bu haftalarda çok hızlı kilo alıyor. Kilosu da bence güzel 🧿Siz yine beslenmenize dikkat edin inşallah o zamana kadar bebişiniz yine kilo almaya devam eder🌸