Ruruu şöyle ki ikinci evladım da 40 artı üçteydim galiba devlette NST‘ye girdim doktor gözlemledi sana yatış verelim dedi açıkçası doğru bir yönlendirme olacak mı bilmiyorum kağıdı aldım ama hemen yatışa gitmedim çünkü doktorun yatış verdiği saatte gitmiş olsaydı muhtemelen 10 saat kadar hastanede bekleyecektim doktor akşam beş sularında bana yatış verdi ben ertesi gecenin sabahı dörtte doğum yaptım. Dediğim gibi gidin kalp atışını dinleyin NST‘ye girin sorun olmaz hemen yatış verildi diye yatma zorunluluğunuz yok çantanızı hazırlayın kendinizi toparlayın bir risk olmadığı sürece rahat olun