ZehraS Neslihant hamileyken dis cekmezler cnm doktorlar kanama riskine karsi .Oyuzden sadece agrikesici falan onerirler .Cok gecmis olsun
Gulsah7171 Neslihant canım ben çektirdim 4 dikiş atıldı hatta normal dönemde zor oluyor hamileyken çekeceklerini sanmam
hunilimom Neslihant 4 aylıkken gittim 20lik diş için intihap olmuştu ve şişmişti antibiyotik verdi doğumdan sonra gel cekelim şimdi çekmek yasak demişti
Rrraaaiiinnn Normal zamanda 20 lik dışımi cektrmekten yıllarca kaçtım apse yapınca doktor ilaç verirdi şişlik inerdi 2 gün olmadan rahatlardım o yüzden hep erteledim bu dönemde dis çekimi yaptırmazlar ise ilaçla şişliği indirip rahatlamanizi saglarlar tahminimce normalde çekilmez bisey dış ağrısı hamileyken daha başka zordur tahminimce allah yardımcınız olsun.
Edanr Benimde ayni durum dun doktoruma sordum eger 20lik dis gomulu degilse cekebiliyrlarms ama gomulu ise ameliyatlik gibi durumdaysa hamilelikten sonra yapabiliyrmussun
Neslihant Edanr yarisi gomulu yarisi disarda doktorum cektirebilirsin dedi dişçi olmaz dedi valla anlamadim yaa okdr bulanti kusmaya bide bu eklendi
Edanr Neslihant gomuluyse yarisi olsa bile canm bebege cok zararliyms gunde 4 tane parol icebilirsn dedi doktr bana
Neslihant Herkese cok tesekkurler evet hamilelikte cok daha zor oldu ama daha cok da basindayim nereue kdr agri kesici😟