Kızlar merhaba ilk defa böyle bir şey yaşadım çok korktum. Gece sağdan sola dönerken ağrıdan dönemedim,yataktan inemedim baya kötüydü.Bebekte sanki bir yerde duruyordu, hareket ediyor diye sakinleştim ama var mı yaşayanlar üşütüm mü acaba gaz mı dedim.