miniginannesi__ Arkadaşlar 12. Haftadayım ve gebeliğin başından beri geceleri çiş için ortalama 4 5 kez uyanıyorum sizde böyle miydiniz veya bu ne zamana geçecek bilen var mı
Deleted33000 miniginannesi__ doğuma yakın klozetin üzerinde uyuyakldigimi bilirim😂😂😂 kızlar merak etmeyin geçici bı durum bu
Busraaaakkk miniginannesi__ İlk haftalar çok oluyor , ortalara doğru bende azaldı 26+5 olduk tekrar tuvalete çok gidiyorum
teraziela Busraaaakkk Bende🫣 bu ara arttı sıklık birde demir ilacı içince emilimi fazla olsun diye mandalina 🍊 yiyorum oda idrara çok çıkartıyor etkisi varmış ☺️🫣
Deleted33000 miniginannesi__ at at bişey olmaz bebiş doğunca geçiyor kız merak etme sen sidikli filan değilsin😂😂😂😂😂😂
deletedmom43191 miniginannesi__ gunde 4 veya 5 litre 😒😒 sırf gece yatarken yarım litre veya 1 litre içiyorum
miniginannesi__ deletedmom43191 ay maşallah ben 1 lt anca da belki çok içmenin de az içmek gibi zararı vardır dikkat et ^^
deletedmom43191 miniginannesi__ cok sık enfeksiyon olursun öyle idrarın koyu renk olur ben kendimi bildim bileli enfeksiyon 1 veya 2 defa anca olmusumdur harici enfeksiyon asla olmam suyu cok içtiğim icin