Günaydın kızlar, 11 aralıkta sabah 8de sancım geldi ve çok sık arayla geliyordu 15 dakkada bir kaynanam da köydeyim o yüzden hemen hazırlandık çıktık yolda 5 dakkaya indi sancım acile gittim açıklığa bakıldı 8 cm açılma var dendi direk yatağa doğuma aldılar hastaneye gitmemle doğuma girmem bir oldu 😂sonra doğuma girmemle doğurmam bir oldu🤣🤣😂12 dk içinde doğurdum 🫣🧿🤣eşim ben imza atıyorum daha diyordu bi baktım doğurdun imzayı atmadan dedi🤣🤣canım oğlum 11/12/2025 saat:11:12 geçe doğdu tarih ve saatin aynı olması peki🫠,inşallah sizinde böyle çok güzel komik ve kolay doğumunuz olur 🤲❤️