ZeynepSemegirAkkurt Kızlar uzun zamandır beşik olayında kararsızdım bugün çilek bebek odasında karar kıldım malı gerçekten çok iyi ve kaliteli instagram sayfalarından yada netten de çok araştırdım ve bugün gidip görme imkanımda oldu netteki büyüyen beşikleri hiç ama hiç beğenmedim.
Yasemincifci ZeynepSemegirAkkurt resmi varsa atarmısın canım bende instagramdan takım aldım bnmkide gayet iyi kaliteli
deletedmom832 ZeynepSemegirAkkurt bende çilek aldım romantic baby serisini haftaya kurulacak inşallah odanın boyası duvar kağıdı biterse😬🤣🤣beğenmeyi geçtim sunta hepsi üç beş kuruş az verip paramla rezil olamam ucuz mala para verecek kadar zengin değilim diye boşa dememişler 🤗
ZeynepSemegirAkkurt Yasemincifci <a href="https://hizliresim.com/r5D2la"><img src="https://i.hizliresim.com/r5D2la.jpg"></a>
ZeynepSemegirAkkurt deletedmom832 bende coton serisini aldım kesinlikle nettekiler sunta olduğu için bende çok tercih etmedim.
deletedmom832 dml33 benim ailem aldı babamın tanıdığı mağaza müdürü ne zaman isterseniz hazır dedi ürün ama normalde fabrikadan geliyor eğer bayiinin stogunda yoksa 20 günü buluyor 🙄🙄
Edssm deletedmom832 ne 20si 3 ayda şikayetle zor getirttim Aralık’ta aldım geçen hafta getirdiler kavga ede ede şikayet ede ede bıkmıştım en sonunda doğurmadan geldi şükür çocuk oyalar gibi oyaladılar bizi bidaha çilek mi aslaaa yanından geçmem
Elifffcik67 ZeynepSemegirAkkurt çilek bana çok dandik geldi ya dolap fln zangır zangır sallanıodu belki model farklı bakmışımdır ama beğenmedim o kadar pra verip de o kadar dandik olması üzerdi beni.. alfemodan aldım ben alaçatı serisi yakınlarında şubesi varsa bak derim
ZeynepSemegirAkkurt Elifffcik67 Fiyatı ne kadardı peki ben sadece büyüyen beşik aldım o çok kaliteliydi
Elifffcik67 ZeynepSemegirAkkurt fiyatı 2000 üstündeydi ama hatırlamıorum ya 2200 fln sanırım 🤷🏻♀️ Sen ne kadara aldın