Merhaba medicabil hastanesine giden yada dışarıdan doktorunun anlaşmasi ordan olan var mı acaba. Benim doktorum yarım gün medicabilde çalışıyor ama ben klinigime gidiyorum doğumum orda olucak inşallah ama hiç fiyati konuşmadık sezeryan doğum fiyatlarini bilen var mı acaba