tubalici 32.haftadan bildiriyorum bacılar, bu yanma neymiş ya. Sanarsın sinirlenen bi enderhayım, ağzımdan alev fırlatacam, öyleee bi yanma. 3.trimester cidden zormuş, hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım🙏🏻
senaninn tubalici çok geçmiş olsun 🙏🏻 36. haftadayım bende de başlamıştı. doktorum günde 8 ölçek gaviscon önerdi. 4 kez içiyorum tek seferde 2 ölçek. işe yaradı hafifletti yoksa uyuyamıyordum
Nazasel tubalici bebek dönene kadar devam etti bende çok zor gerçekten. Akşamları bir şey atmayın ağzınıza baharatlı zaten mahvediyor felaket şekilde.
DuruDefne_mommy tubalici çok berbat bir his bütün hamileliğim boyu midem ağzımda gezdim resmen.Simdi 21 günlük kızımla yazıyorum bunları hepsi geçiyor kızımın saçları çok uzun doğdu bunun da etkisi var bence.Birde yediklerine çok dikkat et canım yağlı baharatlı şeylerden uzak dur ılık bir bardak süt iç eğer çok çok kötü olursan şurup var doktoruna söyleyerek kullanabilirsin
tubalici gllffr ben de çok zorda kaldığımda gaviscon şurup alıyorum. Bazı günler çok iyiyim bazı günler yanmadan oturamıyorum bile. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz
tubalici DuruDefne_mommy 21 günlük bebeğimle yazıyorum demen beni yumuşacık yaptı, maşallah🥲🥰 uzun sağlıklı ömrü olsun. Biz de 34.haftadayız, yanmalar günden güne değişiyor alıştım artık😂 benim bebeğim de saçlıymış, doktorum ultrasonda gösterdi, sağlıkla gelsin inşallah🫠