Normalde özele gidiyorum geçen haftalarda devlete de gittim eşimin kanı pozitif benimki negatifmiş ben şimdiye kadar kendiminkini pozitif diye biliyordum. Kan uyuşmazlığı olduğu için 1 ay sonra iğne yapacakmış. Başına böyle bir şey gelen oldu mu ne oluyor söyleyebilir mi? Bir de bunu özelde fark etmemeleri normal mi sizce? Ben araştırdım özelde zorunda olmadıkları için gerekmedikçe bakmıyorlarmış sanırım ama kan grubumu görmemesi normal mi bilemedim. Şuan 24+2 yim