Merhaba kızlar. İlk doğumdan sonra aşırı derecede göğüs ucu yaraları yaşadım (4,5) sene önce falan işte. O zamanlar göğüs ucu kalkanı gerçekten işe yarar mı bilmiyodum ama sanırım bu hamileliğimda alacağım arkadaşım çok tavsiye etti hiç yara olmayacak falan diye. Kızımı nerdeyse sütten kesene kadar göğüs ucu yaralarım oldu. Sizce almalı mıyım gerçekten o kadar para verip almaya değecek bişey mi ve alsam sadece o kalkan işe yarar mı kremlerle desteklemem gerekir mi fikirlerinizi merak ediyorum