Merhaba. Sakın bir saha sıkmayın, doğumu tetikleyen hormonları tetiklemiş olursunuz. Sıvı gelmesi ise gayet normal. Benim 20. Haftada başlamıştı o ıslaklıklar, atletim leke olurdu. Doğuma kadar sizin de öyle olabilir. Tekrar ediyorum göğsünüzü sıkmayın çok tehlikeli 🌼