Bugün beta değerimi öğrendim 621.5 çıktı. 2 gün sonra tekrar isterler muhtemelen. Sorun şu ki benim koku hassasiyeti ve mide bulantısı erken başladı normal mi acaba. Normalde hassas birisi değilim. Tüp bebek tedavisi ile 5. Gün embriyosu konmuştu.
Sizin bulantılarınız ne zaman başlamıştı
Kalp atışı ve keseyi ne zaman duymuştunuz