cdss aynı sorunu yasadım kılo kaybı yasadık ben sagma makınesıyle sagıp kasıkla ıcırdım memede kalanı bosaltamıyordı beslenemıyordu bıberonla verırsen memeyle kavgaya baslıyolarlar cok sınırlenıyorlar bıberon kadar hızlı gelmeyınce ben oyle alıstırdım ayaklarını falan gıdıklıyordum baktım uyanmıyor altını acıyordum ılk 2ay ıkı saatte bır beslemede yaptım ben gecelerı ama mama hıc vermedık zorlayacan ıyce bıktırana kadar mecbur emecek yanı ben oyle yaptım ah cok zor du 🥲