Merhabalar, bugün muayeneye gittim..3 santim açıklığım varmış.. 3 santim açıklıkla hastaneye gidip doğumu başlayan var mı? Bana sabaha doğumun başlar diyen de var. Daha beklersin diye de var. Doktorum 2 hafta daha bekleyebiliriz dedi. Bebek rahim ağzında ve erken doğum tehlikem vardı. Şuan 38+2deyim.