Maalesef eşim evde olmadığı için randevumu iptal etmek zorunda kaldım. Zeynep kamil de ssvd bölümüne gidecektim hastane bir saate yakın uzaklıkta ve oğlum da var tek de gidemem. Randevu almadan gideceğim gün hastanede acil bölümüne vs gidebilir miyim yoksa yakınımdaki hastaneye gidip oradaki acil bölümüne mi gitmeliyim şaka gibi çarşamba gününe resmen kadın doğum randevusu yok yani 38 nci haftaya girdim kontrole gitmek istiyorum randevu yok napıcam bilmiyorum içim içimi kemiriyo bir yandan da kaynanamlar yanımda kalmaya geldiler rahatta değilim off