ilk gebeliğimde 8 haftalıkken düşük yaptım tsh değerim 11 di 2 günde bir kan vermeme rağmen ilaç başlatılmadı şu an levotiron kullanıyorum şimdi ise sol kasığımda karıncalanma ve göğüslerde hassasiyet şişlik var dün test yaptım negatif sizce erken mi test yaptım acaba