masal1612 ederim etmem mi, bende çok zor zamanlar geçirdim, ilk 2021 nisanda dış gebelik yaşadım, biraz bekledim eylül gibi rahim filmimi çekildim, aynı sizin gibi çok korkuyordum, 2022 mayısta doktoruma dedim bana tüp bebek yapalım, embriyo direk rahime koyulduğu için tüplerle ilgisi olmuyor diye psikolojikmen kendimi rahatlattım ve yaptık, tutmadı zaten, bide üstüne öğrendim ki tüp bebektede dış gebelik oluyormuş, embriyo kayıp tüplere ilerleyebiliyormuş, neyse dedim nasip 😂 2022 kasımda ben hamile kaldım, hemde tek tüple mucizeydiii, kimyasal oldu, sonra aralık ayı geldi, ben üst üste 2. ye hamile kalmıştım, güzel güzel ilerlerken düşük oldu, dedim tamam tek tüple 2 ay boyunca üst üste hamile kaldım, demek ki kalınıyormuş diye kendimi ferahlattım, sonra 1 sene dinlenmek istedim, 2023te hiç bişey denemedim tatile gittim kafamı dinledim, 2024 Ocak oldu, aşılama denemek istedim tutmadı, şubatta bida deneyecektik doktorum dedi hadi gel tüp bebek yapalım, tamam dedim hocam siz ne derseniz o olsun, neyse başladık ilaçlara yumurtaları büyüttük, şubat ayında yumurtalar toplandı, 24 şubatta yumurtalar toplandı, 26sı regl oldum, o ay dinlenecektim, bi sonra ki regl bitimi rahim hazırlanacak transfer olacaktım, mart ayında reglimi bekliyorum yok gelmiyor, gelmesi lazım yani rahimi hazırlayacaz, bi kaç hafta sonrası bayram, araya bayram girmesini istemiyorum resmi tatil diye ertelenecekti, doktorumu aradım hocam reglim halâ gelmiyor, sanki bayramdan sonraya kalacak gibi dedim, tamam dedi sen bi gel bakalım ona göre bi ilaç yazarız reglin gelir ondan sonra başlarız dedi, gittim kanlarımı aldı ultrasondan baktı felan, rahimde kalınlaşma görüyorum dedi, kan sonuçlarım çıkmıştı, bi baktı aaa sen hamilesin dedi biz şok olduk, 2 gün sonra yine gittim oğlumun kesesini görmüştük 🥹 biz ne planı yaparken ne olmuştu, neye niyet neye kısmet, sen dilediğin kadar plan yap, nasipte ne varsa o oluyor