Selam kızlar, yurtdışında yaşıyorum, Türkiye’de ilk doğumum sezaryen olmuştu lakin burada ilk doğum ne olursa olsun normal doğum öncelikli oluyor.
Sorum şu ilk doğumu sezaryen olup da sonrasında normal doğum yaparken çok zorluk yaşadınız mı, iyileşme süresi nasıldı sezaryana kıyasla? Tecrübelerinizi merak ediyorum. Herkesin durumu aynı değildir muhtemelen ama biraz korku biraz merak var🥲