7 Aralık gece 12 buçukta verdim 20.6 çıktı değerim guatr hastası olduğum için pazartesi randevu aldım 8 Aralık sabah 8 buçukta tekrar kan verdim 66.9 çıktı. Cuma kadin doğuma gittim 12 Aralık oda dedi kan ver 100 geçtiyse değer gebelik vardır diye kan verdim 419 çıktı 15 Aralık ta içim rahatlasın diye 23:30 da tekrar kan verdim 1000 yükselmiş artışı nasıl 31 inde kontrolüm var kadın doğuma ama tedirginim 3 senedir istiyoruz olmuyor du 1 senedir ilaç tedavisinde eşim ..