damlatugay Merhaba kızlar 19+3 deyim bi oğlum olucak ve isim arayışındayım önerilerinizi alabilirmiyim ? Çocuklarınızın isimleri ne ? Asil erkeksi çok fazla duyulmayan telaffuzu kolay bir isim istiyorum duyulduğunda bi ağırlığı olsun istiyorum önerilerinizi bekliyorum eski zaman isimleride olabilir yeni isimlerde olabilir ama erkeksi olsunn :))
Mara1 hcf merhaba ismi görünce bi tebessüm ettim. Bende eşime bu ismi önermiştim. Oğlum olacağı için önceliği babasına verdim ama ağır isim olsun istiyorum. Yanına bir de öztürkçe bir isim koyarız diye düşündüm. Tabi şu an listemizde olan bir isim bu🌸
ddrys hcf ilk oğlumun adı Miraç Yenal suan 20 haftalık hamileyım bir oğlum daha olacak Metehan koyacagım
carolina07 damlatugay oğlumun ismi Ertuğrul Gazi. Şimdiki de erkek olursa göktuğ ya da Göktürk düşünüyorum. İlteriş kağan da güzel
gizemm65 carolina07 göktuğ çok ama çok zor bir karakter hanımefendi Göktürkü öneriyorum . Göktuğ isminde ki yakınlarımın çocuklarından biliyorum