Merhabalar çok uzun zaman oldu aranızda yokum yeniden hesap açarak girmek zorunda kaldım
2019 doğumlu ve 2021 li iki çocuğum var tüm gebeliklerimde üstüne görme yaşayarak 1 ay sonrasında öğrendim soruma gelecek olursam ayın 7 si her ay düzenli olduğum reglim 4 ü geldi çok sancılı ve 3 gün sürdü daha sonrasında pede bile gerek duymadan çok nadir bir gün varsa bir yok şeklinde kahve leke oldu. Ve bitti. Dün pembe lekeli bir akıntım bugün ise affınıza sığınarak söylüyorum sümük gibi pembe bir akıntı geldi. Erken gebelik testim negatif başına gelen varmıdır uzun zaman oldu bu konulara hakim değilim yardımcı olursanız çok sevinirim❤️🙏🏻