venusss_ 6+5 hamileyim midem bulanmıyoda sürekli bi pismiş gibi hissediyorum yaa keşke bulansaa kusarsın geçer ama bu mideyi tuhaf pis hissetme çok zor hiç bir çözümü yokmu kızlar lütfen benim gibi olanlar varmı çözümlerini yazarsa sevinirimm
DevriminAnnesi venusss_ 6 haftada başlayıp 1 hafta öncesine kadar beni ağlatan hatta post açtığım bi konuydu ama suan 11 haftalığım kendinden geçti ilaçlar fayda etmedi yediğim içtiğim fayda etmedi ağzımın içi zehir yediklerim zehir gibiydi yemek yesem bile yememiş gibiydim.. Allah yardımcın olsun bacım çok zor anlayabiliyorum seni..
busra241_ venusss_ 10+5 haftalığım bnde de çok pis tuhaf bir tat var ağzımda ne yapsam geçmiyor çok istifrağ ediyorum zofer kullanmama rağmen yine de yaramıyor malesef, hayattan bzmiş gibi hissettiriyor
rbcbgm 9 haftayım Bir saattir taze hindistan cevizi yiyorum Prilam fayda etmedi ama hcevizi geçirdi kızlar