Hayırlı geceler kızlar daha önce iki defa dış gebelik geçmişim var şimdi tekrar gebelik görünüyo cuma 630 pazar 1430 çıktı yarın tekrar kan vercem bugün akşam ustu peçeteye kahverengi mi desem toprak rengi gibi leke gelmiş silindim peçeteye gelmişti bidaha girdiğimde wcye gelmedi bidaha bı o anlık gelmiş kasık ağrım var adet sancısı gibi tek taraf ağrım yok sırtım ağrıyo göğüslerim uçları falan ağrıyo ister istemez dış gebelikten korkuyorum ama 2 dış gebelikte de leke görmemiştim