tuba6 Oğlumun adı Aslan Zeyd şimdi bir kızım olucak İnci ismi hoşuma gidiyor onun yanına 2. isim ne önerirsiniz? Yada farkı bi isimde önerebilirsiniz
greybrde tuba6 yemin ederim kesin ya inci ya duru ya parla yazıyor isim dedim 🫢🤣 her 10 posttan 8 i inci parla duru ipek 🤮🤮
ErsBegAs tuba6 Zeynep İnci veya İnci Zeynep çok tatlı tamamlıyor birbirini sanki 🥰 benim oğlum da Aslan Pars.. Eğer kız olursa Eftalya koyacağız
yosiii Benimde kızım olucak nasipse gülce düşünüyorum ama ikinci bir isimde arıyorum ela var aklımda ama bilemiyorum çok değişiyor bu isim meselesi🤷🏻♀️
Serivebebegi tuba6 inci ismi çok güzelmiş ama tek başına daha iyi bnce 🌸🌸ben de kızıma LAVİN LEYLA ismini koyucam nasipse 💕💕