senaninannesi_ hastaneden ziyade doktor daha önemli bence. devlet hastanesinede gittim özelede gittim (doğum takibim ve doğumum özelde oldu aşırı memnun kaldım) iyi doktor bulmak gerekiyor araştırın derim. tabii hastanenin çalışanları, konforu, temizliği çok önemli hepsini gezip görüp öğrenebilirsiniz anca