Merhaba kızlar banada yardımcı olurmusunuz 19+3 deyim şu an mayıs ayıne denk geliyor doğum nisan sonu mayıs ortası gibi ilk gebeliğim henüz birşeyler almadım kaç kat giydirmeliyim ? Uzun kollu kısa kollu yelek hırka ne almalıyım ve çevremdekıler çok heycanlı şimdiden kayınvalidem görümcem annem ablam birsürü şeyler almışlar herşeyden kaç adet olmalı ? Kaç aylık kaç adet almalıyım ? Hiçbişey bilmiyorum etrafımdakılerde heycanla aldıgı ıcın kım neyı kac ay kac adet ne tur bırsey aldı bılmıyorum destek olurmusunuz