Merhaba,
Yaklaşan doğumum için genel mi spinal anestezi mi konusunda çok kararsızım. Spinal sonrası uzun süren baş ağrısı ve bel ağrısı yaşayanlar olduğunu duymak beni biraz korkutuyor.
Spinal anesteziyle doğum yapanlar;
• Sonrasında baş ya da bel ağrısı yaşadınız mı?
• Ne kadar sürede toparlandınız?
• Tekrar doğum yapsanız yine spinal ister miydiniz?
Genel anesteziyle doğum yapanların da deneyimlerini okumak isterim.
Şu an gerçek ve samimi tecrübeler bana çok iyi gelecek.
Yorum yapan herkese şimdiden çok teşekkür ederim 🤍🌸