Aynen bende de oldu yanlış sonuç inşallah merak etmeyin.saglik ocağında idrarımda protein kaçağı iki sefer çıktı ama bende hiç tansiyon problemi yoktu şükür. Hatta bir hafta boyunca tansiyonumu ölçtüm yüksek çıkmadı hiç. Sonrasında eğitim araştırma hastanesinde idrar testinde çıkmadı. Doktora sordum sağlık ocağında neden çıktı diye onların yaptığı testte yanlış çıkma ihtimali oluyormuş çubuktan dolayı öyle dedi doktor…