Fulyaaa1 benimde ikinci gebeliğim gittiğimde faydalı olacağını düşünüyorum bu sebeple gitmek istiyorum 28 haftaligiz ama hastane biraz uzak sayılır otobüsle 1 saate yakın suruyo 45 dk falan suruyo havalarda soğuk gittigime degermi diye bu postu açtım 3 buçuk yaşında kızımla gidicem çünkü