Bennnn artık korktuğum için ölçmüyorum saldım 47 bile çıktığını gördüm yemek yiyince de en fazla 1 saat yüksek kalıyor, bugün kontrolüm vardı doktorum bırak düşsün yüksek olmasın da dedi ağzına bi tane küp şeker atarsın düzelir korkulacak bir şey yok dedi. Korkma yani canım ❤️