35+2 haftalık şu an bel ağrısı kasık ağrısı bende yaşıyorum 32+5 de acile gittim ağrılardan duramıyordum düzensiz sancı çıktı muayene etti 3 cm açıklığın var dedi eve yolladı çok şükür bu zamana kadar geldik ağrılar devam ediyor ama bu sefer farklı olan şey ayıptır söylemesi tuvalette hafif bir ıkınmada vajinam yırtılacak gibi hissediyorum tuvaletimi yapmaya bile korkuyorum nişanım geldiği ve açıklığım olduğu için korkuyorum ilk gebeliğim