goncalina İsme karar veremedik Alparslan, Altay, Alperen, Yiğit aklımızdaki isimler önerilerinz neler ?
momtobee34 Oğlumun adı Kaan olucak 🤍 bizde karar vermekte baya zorlandık, diğer düşündüğümüz isimler Kayra Göktuğ Ege Ömer idi.
beyzyrc suragungor zaten ayrı da olsa birleşikte olsa asil diye seslenecekler 😂 gördüklerim hep öyle han nadir kullanılıyo ama isim olarak çok güzel gerçekten ismin bi asilliği var 🤩
suragungor hilalasil1 ismiyle buyusun insallah Taha ismini begeniyorum ama yakin arkadasimizin oglunun ismi oldugu icin hic dusunmedik 🌸
Sunshine__ hilalasil1 Oğlumun adını Taha koymak istiyorum oğlunuz huy karakter olarak nasıl sizce koymalı mıyım bu ismi